4.27.2012

:Transformarea cuvintelor cheie automat în linkuri

MaxBlogPress Ninja Affiliate  Acest articol este pentru bloggeri care doresc să transforme în mod automat cuvintele cheie ale lor în link-uri afiliatedar nu ştiu cum.  V-aţi dorit vreodată să editați mesajele dumneavoastră vechi și sa includeți link-uri la un produs nou .
   Ghici ce!  Aceasta mi sa întâmplat ieri dimineaţă în timp ce am încercat să actualizez 10 posturi  publicate în trecut.Mi-a luat 27 de minute pentru a edita doar cele patru posturi;Nu am putut aştepta pentru o altă jumătate de oră pentru a termina totul. Imaginați-vă ce s-ar întâmpla dacă a-și  avut 20, 50 sau chiar 100 de mesaje care aveau nevoie de actualizare.Mi-ar fi petrecut, probabil, o zi întreagă a face doar asta.  Timpul este important pentru mine, asa ca am fost activ cautănd o soluţie pentru a salva, nu numai timp, dar, de asemenea, efort, energie şi frustrare ...  Pentru a  scurta, am dat peste un plugin de WordPress este posibil să fi auzit deja de -se numeşte Maxblogpress Afiliere Ninja  

Permiteţi-mi să vă împărtăşesc câteva caracteristici cheie despre el:  Întâi de toate, în baza sa de bază este de opţiunea de a converti automat orice cuvânt cheie din blog într-un link de afiliat instantaneu. 
  Aveți acum posibilitatea de a actualiza orice cuvânt cheie pe blog-ul dvs. cu afiliat link-ul de alegerea ta, pe toate posturile, într-o fracţiune de secundă!  În al doilea rând, vă ajută să creaţi link-uri de redirecţionare profesionale - în loc de a promova un url lung, urât, este de fapt, posibilitatea de a configura o legătură mai scurtă, pe propriul nume de domeniu, care re-directioneaza la orice URL-ul pe care doriţi să- l includeţi.  Şi partea cea mai interesantă este că, de asemenea, vă ajută să luptați împotriva furtului de afiliere. Da, acei piraţi online, care ar face orice doar pentru a fura comisioanele dumneavoastră şi dispar în noapte.Cu Afiliere Ninja Max blog press esti 100% protejat.
 
  Cred că Afiliere Maxblogpress Ninja este un instrument pentru fiecare afiliat care vrea pentru a economisi timp și bani .
  Deci, este în interesul dv. pentru a pune mâna pe acest instrument chiar astăzi, fiecare secundă contează !.
P. S. Am uitat să menţionez asta - esti garantat pentru a primi gratuit  upgrade-uri pentru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Banner Rotator

The Best Traffic Exchange
Monetize your website traffic with yX Media
free counters